Szeretettel köszöntelek a Aprilia RX 50 klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Aprilia RX 50 klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Aprilia RX 50 klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Aprilia RX 50 klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Aprilia RX 50 klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Aprilia RX 50 klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Aprilia RX 50 klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Aprilia RX 50 klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezzel a teszttel a tűszelepet záróképességét vizsgálom kiszerelt (még be nem szerelt) karburátoron. A képen látható karburátorban nem jól zár a tűszelep, mert kb. 10 perc alatt jelentősen csökkent a benzin szintje a csőben (eredeti szint kék filccel megjelölve). Miondezt nyugalmi helyzetben, ha még mozog is a motor, ez a tűszelep biztosan nem tud megfelelő benzinszintet tartani. Egyébként a karbi egy újszerű MotoForce 17.5 kézi szivatós.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!