Aprilia RX 50: blog

Szeretettel köszöntelek a Aprilia RX 50 klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 150 fő
  • Képek - 319 db
  • Videók - 7 db
  • Blogbejegyzések - 13 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 4 db

Üdvözlettel,

Aprilia RX 50 klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Aprilia RX 50 klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 150 fő
  • Képek - 319 db
  • Videók - 7 db
  • Blogbejegyzések - 13 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 4 db

Üdvözlettel,

Aprilia RX 50 klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Aprilia RX 50 klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 150 fő
  • Képek - 319 db
  • Videók - 7 db
  • Blogbejegyzések - 13 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 4 db

Üdvözlettel,

Aprilia RX 50 klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Aprilia RX 50 klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 150 fő
  • Képek - 319 db
  • Videók - 7 db
  • Blogbejegyzések - 13 db
  • Fórumtémák - 3 db
  • Linkek - 4 db

Üdvözlettel,

Aprilia RX 50 klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Címkék

Aprilia RX 50 klub hírei

A "Babetta love" fórumról szemezgettem ezeketet a hasznos infókat a vákumdobról és annak működéséről:

 

Joejoe1974 Creative Commons License 2011.02.15 0 0 44204

szia!

Nos,némi humornak szántam de valójában az a helyzet hogy a doppler effektus (hatás)megnevezést használják a gázban levő mozgási (hanghullám) visszaverődésre is.Nem tudom mennyire vagy képben a modernebb felépítésű motorok technikájában,de van egy alkatrész amit doppler dobnak is neveznek (a vákumdob,reed dob elnevezésen túl).Ez egy kisméretű tartály aminek egy csőcsatlakozója van.Tulajdonképp ez az eszköz egy üreges rezonátor,amit annak idején a japánok (a Yamaha) kísérletezett ki és használt a kétüteműiben YEIS néven.Maga a név Yamaha Energia Indukciós System-et (rendszert) jelent.Arról van szó hogy a membrános kétütemű motorokban a membrán nyitásakor keletkező gázmozgás ami a főfúvókából a benzint is kiszívja,a membrán zárásakor még mozgásba levő,de a membránlemezeken megtorpanó és visszaverődő gázokat a karbi irányába löki.Itt áthaladva a főfúvóka felett tovább dúsul,majd a levegőszűrőn ismét visszaverődve a főfúvóka felett áthaladva tovább dúsulva jut vissza a membránig ahol a következő szívásütemnél bekerül a hengerbe (forgattyúsházba).Ez a jelenség túlfogyasztást,és egyenetlen motorüzemet okoz.Hirtelen gázadáskor megtorpan a motor.A japánok a YEIS rendszert a membrán és a karbi közé helyezték.Ez a szívócsővön levő csonkra húzott csődarab,és a tank alatt elhelyezett rugalmas műanyag tartályból áll.Minden szívási ütem végén a membránról visszaverődő gáz nem a karbi fele indul el,hanem a tartály felszippantja,és a következő szívási ütemnél kiengedi.Mivel a gáz először onnan távozik,így nem tud tuldúsulni a keverék,jobban harap a motor.

Tovább 

Íme a gond az AM6-hoz kapható gumi szívócsonkkal:

 

 

 

network.hu

 

 

 

 Látszik, hogy míg a gyári szívócsonk (simson karbifelfogató közdarab ne tévesszen meg senkit) erősen balra hajlik, hogy kikerülje a központi teleszkópot, addig a gumi szívócsonk elindul ugyan balra, de egyenesen folytatódik.

 

A professzionális megoldás a Malossi PHBG 21 karburátor, balra hajló alu szívócsonkkal, hátránya, hogy marha drága a szett, 50 eFT:

 

 

network.hu

 

 Ha valaki kedvet kapott hozzá itt a link.

Tovább 

 

 

network.hu

A gyári karburátor lecseréléséhez szükséged lesz egy gumi szívócsonkra is!

 

 Frissebb bejegyzések

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu