Szeretettel köszöntelek a Aprilia RX 50 klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Aprilia RX 50 klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Aprilia RX 50 klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Aprilia RX 50 klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Aprilia RX 50 klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Aprilia RX 50 klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Aprilia RX 50 klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Aprilia RX 50 klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
6 éve | Papp Alex | 0 hozzászólás
6 éve | Papp Alex | 0 hozzászólás
Ezzel a teszttel a tűszelepet záróképességét vizsgálom kiszerelt (még be nem szerelt) karburátoron. A képen látható karburátorban nem jól zár a tűszelep, mert kb. 10 perc alatt jelentősen csökkent a benzin szintje a csőben (eredeti szint kék filccel megjelölve). Miondezt nyugalmi helyzetben, ha még mozog is a motor, ez a tűszelep biztosan nem tud megfelelő benzinszintet tartani. Egyébként a karbi egy újszerű MotoForce 17.5 kézi szivatós.
|
|
6 éve | Papp Alex | 0 hozzászólás
6 éve | Papp Alex | 0 hozzászólás
Arra kérnék minden tagot, ha lehetőségetek van rá, állítsatok be profilképnek egy, a motorotokról készült fotót. Előre is köszönöm! Talán így személyesebb lenne a közösség. Túraterveket is szívesen fogadok.
6 éve | Papp Alex | 0 hozzászólás
A jobb oldali teleszkópszár engedte az olajat, ezért megérett a cserére. Ez már az új, 35x47x10 a mérete:
A teleszkópszár szétszerelése úgy történik, hogy kivesszük a felső lezáró csavart, majd összenyomjuk a teleszkópot, aminek közepéből kiemelkedik egy tengely a végén lévő horonyban két fél "alátét" van, melyeket levéve kiöntjük az olajat a teleszkópszárból és az szét is húzható. Magát a szimeringet a képen látható gyúrú fogja, melyet két csavarhúzóval szedtem ki.
6 éve | Papp Alex | 0 hozzászólás
Kipróbáltam egy utángyártott MotoForce 17.5 karburátort a motoron, de nem igazán váltotta be a hozzá fűzött reményeket, visszafelé dolgozott vele a motor, mindig szutykos volt a karbi a benzintől. Ezért visszatértem a Simson karburátorhoz (16N1), 75-ös főfúvókával.
A legnagyobb teljesítménynövekedést a kipufogóból a fojtás eltávolítása jelentette (lásd Képek között). Így sokkal nyomatékosabb lett a motor.
7 éve | Papp Alex | 0 hozzászólás
Úgy tűnik megtaláltam a megfelelő szívócsonkot a motoromhoz, melybe passzol a 17.5-ös Dellorto karbi:
A képen látszik, hogy végig balra hajlik, nem úgy mint a többi AM6-os gumi szívócsonk, amelyben van egy törés és a felfogató talpra merőlegesen jön tovább, és így a központi teleszkóphoz vezeti a karbit.
8 éve | Papp Alex | 0 hozzászólás
Íme egy remek cikk a karburátor működéséről az MZ Club Hungary oldaláról (bár a gyári rx karburátor nem ilyen felépítésű, mégis tanulságos a cikk, mert sok más karburátor, pl. modernebb DellOrto-k is ezen az elven működnek):
A karburátor mûködése
A kétütemû motornak két dolog kell, hogy mûködjön: benzin-levegõ keverék és szikra (jó idõben). Utóbbiért felel a gyújtás, de most ezzel nem akarunk foglalkozni. Elõbbit állítja elõ a karburátor.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu