Szeretettel köszöntelek a Aprilia RX 50 klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Aprilia RX 50 klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Aprilia RX 50 klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Aprilia RX 50 klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Aprilia RX 50 klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Aprilia RX 50 klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Aprilia RX 50 klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Aprilia RX 50 klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek
Levettem a végdobot (ez nincs a képen) a motorról, és a kezemet a kipufogócsőhöz tartva éreztem, hogy nincs semmi húzása. Gondoltam, hogy még benne van a gyári fojtás, így hát vágtam rá egy ablakot, hogy megnézzem, mi van odabent. Hát ez fogadott. A rezonátor két helyen is be van szűkítve, így az jóval hamarabb visszatölt, mint kellene, így a henger nem tud rendesen kiürülni. A fojtások kivétele után a motor kb. 6000-től igen keményen húz, korábban ez a vehemencia teljesen hiányzott.
A végdobot kiégettem, méghozzá úgy, hogy a dobot levéve a motorról letettem a betonra, egy téglával alátámasztottam, és hőlégfúvóval gyors fokozaton elkezdtem fúvatni a dob vége felől, tehát a normál áramlással ellenkezőleg, mert ezen a végén kevésbé ég ki az olaj és a koksz, így könnyen begyullad. Kb. 30 percet tartott a művelet, miközben erősen füstölt a végén már a festék is leolvadt a dobról, miközben szikrákat szórt.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!